SsangYong Rexton on redelraami ja ümberlülitatava nelikveoga ehtne maastikuauto. 224 mm kliirensiga mudel suudab järel vedada tervelt 3000 kg raskust haagist. Tänu esmaklassilisele varustusele ja maastikusõiduvõimetele on Rextoni hinna ja kvaliteedi suhe vapustavalt hea.
Rexton on mahukas 5- või 7-kohaline sõiduk. Kogu lähenemine salongile lähtub eesmärgist, et kõik juhi ümber tunduks intuitiivselt mõistetav ja nauditav. Suur õla- ja pearuum. Nahast istmekatted. Mugavasse asendisse reguleeritavad istmed. Käepärane D-kujuline rool.
Selleks, et Sind raskustest välja aidata ja alati rohkelt sõidurõõmu pakkuda, on Rexton varustatud 2,2-liitrise diiselmootoriga, millel on piisavalt pöördemomenti, et saaksid hoogsalt kiirendada või kuni kolmetonnist järelhaagist vedada.
Viienda põlvkonna Rextoniga astub SsangYong julge sammu edasi, kasutades ära oma enam kui 65-aastast nelikveoalast kogemust. Rexton avaldab oma jõulise hoiaku ja dünaamiliste joontega kohe muljet – see on tahtekindel ja täisvereline 4×4 maastikuauto.
Rexton on kujundatud nii, et see jätaks värske ja modernse mulje. Uut esiosa ehib selgelt eristuv esivõre – ühtaegu efektne ja aukartust äratav disainielement.
Julge silmavaatega esilaternad ühendavad omavahel LED-esituled, LED-päevatuled ja suunatuled, mida täiendavad tõhusad LED-udutuled.
Juba niigi elegantse kujundusega Rextoni tagaosale annavad stiilse uue ilme kombineeritud LED-tagatuled ja suunatuled, mis täidavad ka tagurdustulede funktsiooni, aga ka tagakaitseraud, mille serva all püüavad pilke kaks väljalasketoru.
Rextoni põhivarustusse kuuluvad moodsa joonega katusereelingud ning valikvarustusena on saadaval katuseluuk.
Rexton pakub rohkelt ruumi nii juhile kui kõigile kaassõitjatele, unustamata ka nende pagasit. Viiekohalises versioonis tunnevad end mugavalt kõik sõitjad ja ka pakiruumi maht on enam kui piisav – 820 liitrit. Seda on rohkem kui paljudes universaalkerega autodes.
Juhi ees asub 12,3-tolline digitaalne näidikuplokk, mis laseb teha valiku analoogstiilis või täielikult digitaalsete näitude vahel. See on ühendatud ka keskse info- ja meelelahutussüsteemiga, et kaardid ja ülevaade kuulatavast muusikast või raadiojaamast oleks otse juhi vaateväljas.
SsangYong Rextoni põhivarustusse kuulub puuteekraaniga navigatsioonisüsteem koos Dual Bluetooth-ühendusega, mille abil saab süsteemiga ühendada samaaegselt kaks eri seadet. Valikvarustusena on saadaval 360o täisvaatemonitor, mis teeb parkimise lihtsamaks ja ohutumaks, andes juhile enesekindlust ka kõige kitsamates kohtades.
SsangYong Rexton on saadaval 5- või 7-kohalisena. See on kujundatud kohaks, kus oleks ka pikka aega järjest hea olla. Rohke õla- ja pearuumiga salong on avar ja luksuslik. Küllusliku jalaruumiga paistab silma ka teine istmerida, mille saab pagasile lisaruumi tekitamiseks mugavalt kokku klappida.
Kogu Sinu elu mahub Rextonisse vabalt ära, sest pakiruumi suurim maht on umbes 2 m³.
Need on väikesed mugavused, mis iga sõidu nauditavaks teevad. Teel olles saab telefoniga rääkida, sõnumeid jälgida, muusikat kuulata ja telefoni juhtmevabalt* laadida. Elektriline seisupidur ja asendimäluga* ventileeritavad* istmed on vaid osa mugavusvarustusest, mis Rextoni jaoks valikus on.
*Valikvarustus
Selleks, et Sind raskustest välja aidata ja alati rohkelt sõidurõõmu pakkuda, on Rexton varustatud 2,2-liitrise diiselmootoriga, millel on piisavalt pöördemomenti, et saaksid hoogsalt kiirendada või järelhaagist vedada. Uus 8-käiguline automaatkäigukast E-Tronic tagab sujuva käiguvahetuse ja kütusesäästliku sõidu erinevatel sõidukiirustel.
Suurim võimsus: 202 hj (148,6 kW), 4000 p/min
Suurim pöördemoment: 441 Nm, 1600–2600 p/min
Töömaht: 2157 cm3
Ümberlülitatav nelikvedu võimaldab juhil ise valida, millal ta soovib süsteemi sisse või välja lülitada, lähtudes muutuvatest oludest sõiduteel või maastikul. Tänu sellele on nii sõiduohutus kui ka süsteemi efektiivsus märksa parem kui pidevalt töötava nelikveosüsteemi puhul.
Kiirelt reageeriv 8-käiguline elektrooniliselt juhitav automaatkäigukast vahetab käike sujuvalt ja vaikselt.
Automaatkäigukasti juurde kuulub sõidurežiimide (normaalne, sportlik ja talvine) valikusüsteem, mis teeb sõidu ohutumaks ja laseb juhil auto sõiduomadusi vastavalt soovile ise muuta. Normaalrežiim hoiab tasakaalu säästlikkuse ja võimsuse vahel. Sportrežiim annab juhi käsutusse rohkem võimsust ning talvisel režiimil kasutatakse paigaltvõtul libisemise vältimiseks teist käiku.
Rextoniga käib suure haagissuvila, hobutreileri, paadi või järelkäru vedamine lihtsalt ja vaevatult. Tänu tugevale redelraamile suudab see järel vedada kuni 3000 kg raskust haagist.
Parandab sõidustabiilsust, tuvastades ja automaatselt stabiliseerides järelhaagise küljelt-küljele pendeldamist ja vänderdamist.
Rexton on ehitatud eriti tugevale aluspõhjale. Selle kerekarkass on valmistatud ülitugevast 1,5 GPa terasest.
81,7% autokere teraselementidest sisaldab ülitugevat suure tiheduse ja suure tõmbetugevusega terast. See tagab erakordse jäikuse ja suurepärase kaitse kokkupõrke korral, muutes auto siseruumi sõitjate jaoks äärmiselt turvaliseks.
Mida targem auto, seda ohutum sõit. Rexton on üks oma klassi nutikamaid ja turvalisemaid sõidukeid. See on varustatud terve rea uusimate juhiabisüsteemide ja turvatehnoloogiatega.
Hoiatab juhti, kui esikaamera tuvastab auto soovimatu väljumise oma sõidurajalt.
See süsteem annab juhile märku, kui ees peatunud sõiduk taas liikuma hakkab.
Tuvastab teeäärseid liiklusmärke, loeb spetsiaalse tarkvara abil neil olevat teavet ja näitab vastavaid sümboleid info- ja meelelahutussüsteemi ekraanil.
Kui süsteem tuvastab vastassuunast läheneva sõiduki, lülitab see kaugtuled automaatselt ümber lähituledele, muutes sõidu pimedal ajal märksa lihtsamaks.
Tuvastades tagant läheneva sõiduki, mis asub auto kõrval nn pimedas nurgas, hoiatab süsteem juhti küljepeeglis vilkuva hoiatustulega.
*Valikvarustus
Kasutades radareid auto taganurkades, hoiatab see süsteem juhti küljelt lähenevate sõidukite eest, aidates vältida neile otsa tagurdamist.
*Valikvarustus
Garantii: 5 aastat või 150 000 km