Korando – luksuslikult varustatud

Uhiuus neljanda põlvkonna Korando on üheaegselt värske ja nüüdisaegne linnamaastur, mis säilitab oma praktilisuse pereautona. Lisaks suurepärasele mahutavusele suudab see järel vedada ligi kahetonnist haagist. Tänu uuele kerekonstruktsioonile ja erinevatele juhiabisüsteemidele on Korando turvalisus tipptasemel.

  • Väga hea hinna, varustuse ja mugavuse suhe.
  • Pakiruum on üks oma klassi suurimatest – 551 liitrit.
  • Tipptasemel turvalisus. SsangYong Korando saavutas Euro NCAP turvatestis maksimumtulemuse.
  • Garantii 5 aastat või 100 000 km.

Registreeru proovisõidule

 

Uue Korando salongist peegelduvad vastu tänapäevane stiil ja kvaliteetsed viimistlusmaterjalid. Muljetavaldava meeleolu loovad metallikrõhutusega detailid, suur 9-tolline LCD-ekraan TomTomi navigatsiooni ning eelseadistatud Android Auto ja Apple CarPlayga, stiilsed valgustuse värvilahendused ja luksuslikud nahkistmed.

 

 


VÄLIMUS

2016. aastal esitles SsangYong SIV-2 proovimudelit, mille stiilsed ja moodsad jooned on peaaegu täielikult üle võetud uue Korando kujundusse. Uus disain on vastavuses SsangYongi praeguse filosoofiaga, mida nägime esimest korda praeguses Rextonis.

Välimõõtudelt on 445 cm pikk ja 187 cm lai Korando eelmisest mudelist 4 cm pikem. Auto kõrgus on 162 cm, mis on eelmisest 5,5 cm vähem. Olulisim mõõt on 267,5 cm teljevahe, mis on võrreldes eelmise mudeliga 25 mm rohkem. Osava ruumikasutuse tulemusena on salong avaram kui põhikonkurentidel. Piisavalt ruumi on ka uues armatuuris – näiteks kindalaegas mahutab hõlpsasti 10,5” ekraaniga sülearvuti.

 

Üldmulje on endisest laiem ja madalam, mis on saavutatud horisontaalsete disainijoontega. Küljepealt vaadatuna on Korando kere noolja kujuga, mis lisab välimusele efektsust. Kaasaegset varustust esindavad LED-tagatuled ja küljepeeglite LED-suunatuled. Lisavarustusena on saadaval ka LED-sõidutuled ning LED-esiudutuled.

 


SISERUUM

 

STIILNE JA SELGE INTERJÖÖR

SsangYong Korando salong mõjub kui hüpe tulevikku. Kasutatud on kvaliteetseid materjale, mis pakuvad silmailu ja on ka katsudes mõnusad. Suurt rõhku on pandud meeleolu loomisele ja tervik on võrdne SsangYongi lipulaeva, Rextoniga.

Salong on ülimalt juhisõbralik, mis tähendab head ergonoomiat, näidikute ja muude süsteemide kerget käsitsemist. Näidikuploki paneeli saab väikese lisaraha eest vahetada futuristliku 12,5” digitaalnäidiku vastu. Samamoodi saab lisada ka meeleoluvalguse, mille valikus 34 erinevat värvilahendust.

 

 

Armatuurlaua keskel on kasutajasõbralik puutetundlik ekraan. Baasvarustustasemega mudelil Crystal on see 8” ja kallimal mudelil Quartz 9”. Ekraani saab lihtsalt ühendada nutitelefoniga ja tagurduskaamera kuulub mõlema mudeli baasvarustusse. Quartzil on lisaks ka navigatsioonisüsteem.

Autojuhi mugavusele on erilist tähelepanu pööratud. Uuel juhistmel on kolm mugavustaset, mis sobituvad juhi kehaga, pakkudes ka head külgtuge. Lisavarustuse nimekirjast leiab nahksisu, elektriistmed ja isegi ventileeritavad istmed. Juhi mugavust lisab ka käetugi, millel on 60 mm seadistusruumi. Sõidumugavust lisab veelgi soojendusega rooliratas.
 

 

Taga on reisijatel rohkem jalaruumi ja avarust kui Kia Sportage’is, Nissan Qashqais või Peugeot 3008-s. Reguleeritavad tagaistmed kuuluvad baasvarustusse. Sõidunaudingut lisab madal müra- ja vibratsioonitase, mille nimel on tehtud palju tööd. Lisaks on logaritesse paigaldatud müratõkestavat materjali ja piilarid on täidetud vahuga.

 

Pakiruum ja hoiukohad

Osava ruumikasutuse tulemusena on salong avaram kui põhikonkurentidel ning sama kehtib ka 551-liitrise pakiruumi kohta. Piisavalt ruumi on ka uues armatuuris – näiteks kindalaegas mahutab hõlpsasti 10,5” ekraaniga sülearvuti.


JÕUDLUS

Nelikveosüsteem

SsangYong Motor Company on Lõuna-Korea vanim autotootja ja on juba 65 aastat spetsialiseerunud maasturite tootmisele. Vähesed teavad, et Euroopa autotootjatest on pikem kogemus maasturitega vaid Land Roveril. Lõuna-Korea suuruselt neljas autotootja ei ole sajatuhandese aastatoodanguga globaalses mõttes suurtootja, kuid on uute mudelite toel kiirelt kasvamas. Korando nelikveosüsteem optimeerib jõujaotuse esi- ja tagarehvide vahel, tagades parima pidamise ja sooritusvõime. Nelikveolisel mudelil on ka 50/50 lukustatav nelikvedu, mida saab kasutada kiirusel kuni 40 km/h.

 

Mootorid

1,5-liitrise bensiinimootori võimsus on 163 hj, suurim pöördemoment 280 Nm. Bensiinimootor on saadaval 6-käigulise manuaal- või automaatkäigukastiga. 1,6-liitrisel diiselmootoril on võimsust 136 hj, suurim pöördemoment aga 324 Nm. Diiselmootorile on saadaval 6-käiguline automaatkäigukast.
 

Automaatkäigukast

Automaatkäigukast muudab sõitmise muretuks. Aisini valmistatud kuuekäiguline automaatkäigukast vahetab sujuvalt käike ja võimaldab head kütuseökonoomiat.

Juht saab valida kolme juhtimisrežiimi vahel (Normal, Sport ja Winter). Normal tagab sõidul säästlikkuse ja Sport rõhub sportlikkusele. Režiim Winter sobib talvetingimustesse, kui auto läheb liikvele 2. käiguga.

 

Manuaalkäigukast

Kuuekäiguline manuaalkäigukast pakub parimat sooritusvõimet ja madalat kütusekulu. Kergelt ja täpselt töötav käiguvahetus annab nauditava sõidukogemuse.

 


TURVALISUS

TURVAVARUSTUS, MILLIST VAID OSKAD ETTE KUJUTADA – KORANDOL ON SEE OLEMAS.

SsangYong Korando turvalisust ei kiida ainult tootja: Euro NCAP testis uut autot ning andis tulemuseks maksimaalsed viis tärni. See on SsangYongile esimene kord ja Korando puhul toodi eriti esile rohkeid ja mitmekülgseid juhiabisüsteeme.

 

Kokkupõrketestis tunnistati raam eriti vastupidavaks, mis annab hea kaitse kaasreisijatele. Korando raam sisaldab 74% ülitugevat terast. Jäik kere parandab lisaks turvalisusele ka sõiduomadusi ja –mugavust.

 

Jalakäija tuvastusega autonoomne hädapidurdus süsteem

Hädapidurdus süsteemi sensorid jälgivad liikluskeskkonda. Süsteem hoiatab juhti võimaliku kokkupõrke eest ja vajaduse korral pidurdab automaatselt, püüdes vältida kokkupõrget või vähendades õnnetusest tulenevaid kahjusid.

Eesoleva auto liikuma hakkamise hoiatus

Kohanduv kiirushoidik töötab ka liikluses seisva auto korral, andes märku helisignaali ning mänguandega näidikuplokil eesoleva auto liikuma hakkamisest.

 

Ohutu pikivahe hoiatus

Süsteem jälgib pidevalt sõidukiirust ja kaugust eessõitva auto suhtes ning annab vajaduse korral helisignaaliga märku liiga väikesest pikivahest.

Sõidurajal püsimise abisüsteem

Süsteem kasutab kaamera sensorit, et tuvastada sõiduki rajalt kõrvalekaldumine. Vajaduse korral keerab süsteem ise rooli sõidurajale tagasi minemiseks.

 

Liiklusmärgituvastus

Süsteem jälgib eesolevaid liiklusmärke. Kehtivad kiirusepiirangud ja möödasõidukeelud kuvatakse juhile näidikuplokil.

Kaugtulede automaatlülituse süsteem

Süsteem vahetab automaatselt kaug- ja lähitulesid, kui süsteem märkab eessõitvat või vastutulevat sõidukit.

 

Juhi tähelepanuhoiatuse süsteem

Süsteem kasutab sensoreid, et jälgida sõiduki asendit ning tahtmatut triivimist, nt autojuhi väsimuse tõttu. Avariiolukordade vältimiseks hoiatab süsteem juhti helisignaali ja teatega näidikuplokil, et juht peaks puhkepausi.

Vihmaandur

Vihmaandur paneb klaasipuhastid automaatselt tööle niipea, kui esiklaasile midagi sajab.

 

Eesmised ja tagumised parkimisandurid (Quartz)

Parkimisandurid hõlbustavad auto parkimist kitsastes oludes.

Nõlvaltstardiabi

Nõlvaltstardiabi hõlbustab kallakult startimist, takistades auto allaveeremist ajal, mil juht viib jala piduripedaalilt gaasipedaalile.

 

Mägipidur

Mägipidur rakendab pidurid automaatselt õige tugevusega tööle, et hoida laskumisel ühtlast sõidukiirust. Nii saab juht keskenduda vaid juhtimisele.

Kuus turvapatja

1 juhi eesmine turvapadi
2 eesmise kaassõitja esiturvapadi
3–4 juhi ja eesmise reisija külgturvapadjad
5–6 külgturvakardinad

 

LISAVARUSTUSENA SAADAVAL

Isekohanduv kiirushoidik

Isekohanduv kiirushoidik hoiab ees oleva sõidukiga eelnevalt kindlaks määratud pikivahet, vähendades või suurendades vastavalt liiklusoludele automaatselt kiirust. Lisaks aitab süsteem püsida sõidukil valitud sõiduraja keskel.

Ohutu väljumise abi

Funktsioon tuvastab tagant lähenevaid sõidukeid ja hoiatab ust avades ohu eest.

 

Tagumise põikisuunalise liikluse hoiatussüsteem

Tagurdades hoiatab süsteem juhti küljelt lähevate sõidukite eest. Automaat käigukastiga autol pidurdab süsteem vajaduse korral automaatselt avarii vältimiseks.

Rajavahetuse abi

Süsteem kasutab radarit, et aidata juhil ohutumalt sõidurada vahetada. Kui süsteem märkab tagant lähenevat sõidukit, süttib vastava poole küljepeeglis oranž hoiatustuli. Kui aktiveerida suunatuli, hoiatab süsteem lisaks hoiatustulele ka helisignaaliga.

 


Garantii: 5 aastat või 100 000 km

Töölaua versioon