Torres on inspireeritud dramaatilistest loodusmaastikest. See julge, jõuline ja tahtekindel linnamaastur toob oma dünaamilise iseloomuga igapäevaellu rohkelt sõidurõõmu. Torres on varustatud 1,5-liitrise GDI-turbobensiinimootori (163 hj/120 kW, 280 Nm) ning Aisini 6-käigulise automaatkäigukastiga, mille käike saab vahetada ka roolil asuvate käiguvalitsatega. Saadaval on nii esi- kui ka nelikveoline versioon.
Tänu väga tõhusa hüdroisolatsiooniga šassiile saab Torresega kiirustel kuni 30 km/h läbi sõita kuni 300 mm sügavusest veest.
Kui Torrese välimus jätab läbinisti karmi ja jõulise mulje, siis auto sees oli eesmärgiks luua pehmema ilmega mugav ja tänapäevane siseruum. Ergonoomilise sisekujundusega interjööris on minimaalselt füüsilisi juhtelemente – selge teabevahetus ning kasutusmugavus ja -lihtsus on tagatud kolmel eraldi ekraanil kuvatava info abil.
Tänu edumeelsele intelligentsele tehnoloogiale saad sõita oma sihtkohta alati rahuliku südamega. 8 turvapatja*, mis on suurim arv omas klassis, ja ülitugevad suure tõmbetugevusega terasest kerepaneelid tagavad juhi ja kõikide kaassõitjate igakülgse ohutuse. Ning selleks, et sõit oleks turvaline juba esimesest hetkest alates, on kõik viis istekohta varustatud turvavöö meeldetuletussignaaliga.
* Juhi põlveturvapadi ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.
Võttes oma välisdisaini eeskujuks ehtsa ja autentse linnamaasturi, annab see uus mudel KGMi vaimsusele ja pärandile uue tõlgenduse. Segades ja liites omavahel algupäraseid disainielemente, on saadud tulemuseks julge ja enesekindel välisilme, mis on ühendatud edumeelsete funktsioonide ja tehnoloogiaga.
Auto esiosale annavad eristuva ilme kuue vertikaalribiga esivõre, kitsad LED-esituled, tugevate dünaamiliste joontega kapott, suured kunstlikud õhu sissevõtuavad ja alumiiniumivärvi põhjakaitse.
Lipu stiilis küljepeeglitesse on paigaldatud LED-suunatuled ja peeglisoojendus, et iga seiklus veel turvalisemaks teha.
Kombineeritud LED-tagatuled ning mudeli nimega kerevärvi kuusnurkne ehispaneel ja käepide tagaluugil.
Torrese põhivarustusse kuuluvad teemantlõikelise disainiga 18-tollised valuveljed. Mudeliversioonile Sapphire on valikvarustusena saadaval ka 20-tollised valuveljed koos P255/50R 20” rehvidega.
Istudes nüüdisaegse sihvakate vormidega laia armatuurlaua taha, tajud avarustunnet ja näed segamatult suurepärast vaadet teele. Pole vahet, kas sõidad läbi linna või kõrgele mägedesse – naudi enda ees avanevat maastikku ja põnevust, mis ootab juba järgmise nurga taga.
Mahe ja luksuslik meeleoluvalgustus, mille värvi saab valida 32 eri tooni seast, lisab interjöörile kauneid aktsente. Pimestamise vältimiseks kuulub valikusse ka ööseadistus, mis loob sõitmiseks rahulikuma õhkkonna.
Pole saadaval mudeliversioonile Quartz.
Torrese ergonoomilise ja harmooniliselt ühtseks tervikuks sulava sisekujundusega interjööris on minimaalselt füüsilisi juhtelemente – selge teabevahetus ning kasutusmugavus ja -lihtsus on tagatud kolmel eraldi ekraanil kuvatava info abil.
Torrese armatuurlaual asub 12,5” digitaalne näidikuplokk, heli- ja navigatsioonisüsteemi* 9” ekraan ning 8” LCD-puuteekraan temperatuuri reguleerimiseks ja muude seadistuste tegemiseks.
* Navigatsioonisüsteem kuulub mudeliversiooni Quartz valikvarustusse ning mudeliversiooni Sapphire põhivarustusse.
Apple CarPlay või Google Android Auto abil saad kasutada oma mobiiltelefoni funktsioone mugavalt ka autos. Ja kui Sinu telefon saab tühjaks, aseta see juhtmevabale laadijale* keskkonsoolis või kasuta USB-pesasid ees või taga.
* Juhtmevaba laadija ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.
Juhiistet saab elektriliselt reguleerida 8 eri suunas ning mugavust lisab veelgi 2 suunas reguleeritav nimmetugi. Tagaistmel on kallutatav seljatugi. Istmesoojendus on saadaval nii esi- kui ka tagaistmete jaoks, ventileerimisfunktsioon ainult esiistmete jaoks.
Ükski ülalkirjeldatud istmefunktsioonidest ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.
Torrese pakiruumi maht on oma klassi suurim: alates 703 liitrist kuni 1662 liitrini. Lisaks asub üks varjatud ja eriti turvaline panipaik ka pakiruumi põranda all, et auto väiksemaidki soppe tõhusalt ära kasutada. Kogu see suur ja praktiline hoiuruum saab osaks Sinu uuest elustiilist.
Torrese otsesissepritse ja turbolaaduriga bensiinimootor ning tõhus ja sujuvalt töötav käigukast reageerivad kiiresti ja täpselt kohe, kui liikumist alustad, demonstreerides esmaklassilist sooritusvõimet reaalsetes sõidutingimustes. Tunne tõelist sõidurõõmu ja naudi kontrolli, mille Sulle annavad 3 optimeeritud sõidurežiimi: normaalne, sportlik ja talvesõidu režiim.
Järgides üleilmset trendi muuta võimsad mootorid töömahult järjest väiksemaks, saavutab see jõuallikas maksimaalse pöördemomendi juba pööretel 1500 p/min, muutes igapäevased sõidud nauditavalt dünaamiliseks.
Suurim võimsus: 163 hj/120 kW, 5500 p/min
Suurim pöördemoment: 280 Nm
Uusima 3. põlvkonna 6-käiguline Aisini automaatkäigukast, mida kasutavad ka mõned maailma parimad sõiduautod, vahetab käike kiirelt ja sujuvalt, sobides hästi ka hoogsamaks sõiduks.
Sõites tihedas vihmas või maastikul, tagab Torres kindla ja stabiilse sõidu tänu optimaalsele veojõu jaotusele esi- ja tagarataste vahel.
Tänu väga tõhusa hüdroisolatsiooniga šassiile saab Torresega kiirustel kuni 30 km/h läbi sõita kuni 300 mm sügavusest veest.
Juhul, kui haagis hakkab sõidu ajal küljelt küljele pendeldama, mõjutades roolimist ja suunastabiilsust, sekkub järelhaagise stabiliseerimisabi funktsioon ja aitab juhil kontrolli haagise liikumise üle taastada. Torresega saab vedada kuni 1500 kg raskust piduritega ja kuni 500 kg raskust piduriteta haagist.
8 turvapatja*, mis on suurim arv omas klassis, ja ülitugevad suure tõmbetugevusega terasest kerepaneelid tagavad juhi ja kõikide kaassõitjate igakülgse ohutuse. Ning selleks, et sõit oleks turvaline juba esimesest hetkest alates, on kõik viis istekohta varustatud turvavöö meeldetuletussignaaliga.
* Juhi põlveturvapadi ei ole saadaval mudeliversioonile Quartz.
Sõites intelligentse isekohanduva kiirushoidikuga (IACC) autonoomsel sõidurežiimil, aitab sõiduraja keskel püsimise abisüsteem (CLKA) autot oma sõidurajal hoida. CLKA-süsteem lisab sõidumugavust, aidates nii suurtel kui ka väikestel kiirustel autot oma sõiduraja keskel hoida, jälgides ette suunatud kaameraga sõiduraja eraldusjooni ning parandades vajadusel rooli asendit.
Torrese elektroonilise stabiilsuskontrolli süsteemi juurde kuulub kokkupõrkejärgne pidurdussüsteem, mis hoiab pärast esimest kokkupõrget ära võimalikud järelkokkupõrked.
See süsteem aitab automaatselt pidurdada, kui rajavahetuse ajal tuvastatakse kokkupõrkeoht pimenurgas asuva sõidukiga.
Kui tagurdamise ajal tuvastatakse auto taga küljelt lähenev sõiduk, kostab hoiatussignaal ja süsteem rakendab pidurid auto peatamiseks ja kokkupõrkeohu vähendamiseks automaatselt tööle.
Kui süsteem tuvastab vastassuunast läheneva sõiduki, lülitab see kaugtuled automaatselt ümber lähituledele, muutes sõidu pimedal ajal märksa lihtsamaks ja ohutumaks.
See süsteem aitab vältida või vähendada kokkupõrkeohtu, tuvastades aeglasemalt liikuvaid või teel seisma jäänud sõidukeid ning hoiatades juhti väikese ajavaruga juba ette.
Garantii: 5 aastat või 100 000 km